Bucureşti

De la Neciclopedia
Salt la: Navigare, căutare
ACEST ARTICOL ESTE DIN ROMÂNIA

El vine din țara lui Dracula, vorbește română și nu trece aproape Nicolae Ceaușescu.

Aah, Budapest!

~ Oscar Wilde

Bucuresti va fi un mic oras ungar in viitor!

~ Marko Bela dupa Ungaria 0-2 Romania ianintea Euro 2004

Pe scurt[modifică]

Bucuresti este un oras aflat in ciorapul unui batran din Romania, faimos prin faptul ca este singurul oras din lume in care suprafata gaurilor din asfalt e mai mare decat suprafata intregului asfalt. Daca chiar esti nevoit sa mergi acolo, incearca sandwitch-ul din bursuc albastru, placinta de marsupiu, la fel ca si saloanele faimoase in intreaga lume de Mutilarea penisului langa biroul infectiilor vaginale. Japonezii se bucura de un respect deosebit in Bucuresti, dupa tiganii locali in Logan-urile lor. Japonezii sunt atat de respectati incat hall-ul orasului a creat un act ce spune ca fiecare Japonez trebuie sa fie escortat de o haita de caini antrenati ce contin de la 10 pana la 50 caini. Aceasta masura a fost luata pentru a proteja japonezii de tiganii inculti si pentru a preveni un posibil razboi intre ei.

Pericolele pe care le poate intalni cineva[modifică]

O poza nemaivazuta cu congressman-ul Money Hungry. Un moment de reculegere pentru cei doi fotografi ce si-au pierdut viata facan poza.

Una dintre cele mai monstruoase creaturi ce locuiesc in Bucuresti, pe langa congressman-ul “Money Hungry”, este faimosul, carnivorul, “Cabdriverus Extremus”. Pandeste in aleileintunecate si umede, hranindu-se cu turistii nevinovati si naivi sugandu-le viata prin asa numitele Glande de Sugere a Banilor. Singura metoda de a ocoli creatura e sa stai la lumina sau, simplu, sa mergi pe jos si sa faci niste exercitii. Inca un lucru pe care ar trebui sa- l ocolesti, in jungla Bucuresteana, sunt gaurile din strada, puse intentionat de vanatorul Adriean Videanu.

Condusul in Bucuresti[modifică]

Sunt bine cunoscute abilitatile Bucurestenilor ca soferi. Definitia de nanosecunda a capatat un nou sens in timpul orelor de varf, ca fiind timpul trecut dintre aparitia luminii verzi si primul sunet de corn. Sunetele sunt de obicei acompaniate de trimiterea felicitarilo mamelor si tatilor participantilor la trafic. O a atmosfera foarte prietenoasa!

Acordarea prioritatii in trafic este absolut interzisa si e pedebsita prin cele mai groaznice pedebse japoneze.Deci n-o face!!! Desigur, sunt cateva prioritati care trebuiesc respectate, ca "prioritatea de Mertzan", "prioritatea de shmecher", "prioritatea de jipan" si la sfarsit, dar nu ca importanta "prioritatea de manele gajaite".

Respectand regulile, poti sa mergi pe liniile de tramvai, pe sensul opus, oriunde.