Dacia

De la Neciclopedia
Salt la: Navigare, căutare

Pentru un locuitor de rand al Pamantului (cunoscut si ca ZB-114), Dacia inseamna nimic. Pentru un locuitor de rand a Romaniei, inseamna doua lucruri.

Dacia c.JPG

1. Regatul antic creat de Burebista cel Paros. Era un regat mare si puternic. Din pacate, Burebista n-a respectat tratatul de ne-proliferare, si a creat Arme de Distrugere in Masa, tuica. Astfel, Imperiul Roman Democrat (IRD) a fost fortat sa intervina, invadand Dacia cateva sute de ani mai tarziu, in timpul domniei lui Decebal. Din pacate, Dacii nu au fost in stare sa se apere folosind tuica deoarece pe timpul cand romanii erau gata de batatlie, dacii bausera tuica pana la ultima picatura.

Astfel, dacii au fost infransi. Romanii au fost blocati in Dacia cateva sute de ani (erau cu totii bezi din cauza vaporilor, cativa au ramas deoarece le placeau atmosfera de hippei veti). In sfarsit, din Daci, Romani si o multime de alcool, romanii au fost nascuti.

Dacia f.jpg

2. Al doilea sens: Dacia nu e o masina. Unii vor spune ca are un motor, 4 roti, face sunete de masina care merge si se poate misca. Expertii insa au decis ca nu e masina. A fost construita in timpul regimului Comunist in Romania, pentru a servi armatei Lordului Negru Nicolae Ceaușescu.

v d e h
Republica Moldova

Flag map Moldova.png
Stema moldovei.jpg