Moldova - Flora si Fauna

De la Neciclopedia
Salt la: Navigare, căutare

Fauna[modifică]

Fauna - e formata in special din specii de animale ca: ciordishi (in latina "buzunarus golitus"), baieti de baieti (latin - "cartierus inhabitus"), u animal ciudat dar raspandit "cocalar". Femela se numeste "pitzipoanca" (latin - "pizdus curus regulatus") si de obicei posedeaza "bacteria vaginala", un parazit ce traieste in interiorul barbatului si ii transforma in "muingurai" (latin - "fututus babetus bogatus"). De asemenea, poti gasi si porci zburatori. Multi moldoveni vorbesc despre ei, dar nimeni nu i-a vazut vreodata.

Flora[modifică]

Flora - formata din "rasarita" - mancata in special de cartierus inhabitus. Una dintre cele mai populare plante din Moldova este "canepa" - folosita pentru confectionarea hainelor si fumata de adolescenti tampiti. Uneori taranii isi hranesc animalele cu canepa, si apoi se intreaba de ce calul/vaca lor doarme toata ziua (nu, nu e o gluma). In padure se gasesc ciuperci pe care le strang taranii si le vand la Piata Centrala. Majoritatea ciupercilor sunt otravitoare (nici asta nu e o gluma).

v d e h
Republica Moldova

Flag map Moldova.png
Stema moldovei.jpg