Pagina principală

De la Neciclopedia
Salt la: Navigare, căutare
Bun venit la Neciclopedia,
Versiunea în limba moldovenească de Uncyclopedia. Dezvoltare de Neciclopedia este de deschis pentru oricine este interesat în a contribui.
Această versiune moldovenească, care a început la 11 ianuarie 2009, avem deja 77 articole.

Odnoklassniki

Odnoklassniki (adnaklasniki, odnotrahniki etc, din rusă одноклассники--colegi de clasă) --site de socializare rus, lansat de o companie britanică, pe care stau mai toți cretinii din Republica Moldova (restul, un pic mai deștepți, stau pe Facebook). Un fel de echivalent al Hi5 pentru moldoveni. La început și-a pus ca scop să-i ajute să se regăsească pe foștii colegi de clasă/școală/universitate/armată, care s-au cunoscut în fosta și măreața URSS, dar și-au pierdut legăturile de-a lungul vremii. Cu timpul, însă, a fost cotropit complet de către retarzi, școlari provinciali și studenți de la silvicultură (una dintre cele mai inferioare forme ale vieții), devenind o adevărată rezervație a prostiei omenești. În Moldova, într-o societate de lume bună, e un mauvais ton să pronunți numele acesteia, iar dacă se află că ai și cont, riști să fii excomunicat.

Read moar: Odnoklassniki

Bun venit la Neciclopedia!

Noroc. Asta e Neciclopedia, Uncyclopedia moldovenească. Puteţi modifica orice articol sau pagină de pe acest site, la fel ca şi pe Pediwikia. Dar, spre deosebire de Pediwikia, noi nu încercăm să plictisim pe nimeni.

Ce suntem noi?

Neciclopedia - este o enciclopedie. Ba chiar mai mult, e enciclopedia supremă. E o enciclopedia de meme-uri moldoveneşti şi alte articole amuzante.

Pot scrie şi eu vre-un articol?

Sigur! Trebuie doar să ai taste la calculator. Şi să ştii să le foloseşti. Şi să ştii moldoveneasca româna. Şi simţ al umorului. Şi articolul să merite a fi scris. Vă rugăm să scrieţi doar în cazul în care aveţi ce spune. Şi, dacă e posibil, lucruri care interesează mai mult de o persoană. Preferabil, mult mai mult de o persoană.

Întâi de toate învaţă cum să modifici o pagină şi, mai important, cum să fii amuzant şi nu doar tâmpit.

  • ...Transnistria nu există?
  • ...vampirii sunt moldovenii?
  • ...nu au acces la Internet la casa mea?
  • ...despre el, îmi place scris despre Internet?
  • ...trăieşte o ET în casa mea?
  • ...eu nu pot citi?

Dracula: Laureat Nobel

Uichicitati
Noastră colecție de citate
Necţionar
Dicționar noastra

Alte limbi

Complete list · How to start a Uncyclopedia in another language · Requests for new languages

Alte proiecte

Proiecte Neciclopedia
Uncyclomedia operează în mai multe limbi şi de proiecte, gratuit, de conţinut
Neciclopedia
Uncyclopedia
Babel
Uncyclopaedia
UnCommons
Uncyclomedia Commons
UnMeta
Uncyclomedia

Unelte personale
View and edit namespaces data

Variante
Acțiuni
Навигаре
Trusa de unelte
Ын алте лимбь