România

De la Neciclopedia
Salt la: Navigare, căutare
ACEST ARTICOL ESTE DIN ROMÂNIA

El vine din țara lui Dracula, vorbește română și nu trece aproape Nicolae Ceaușescu.

Detalii principale[modifică]

Harta României din secolul XVII

Ca si alte nestemate de pe fosta Cortina de Fier, România este o tara a tuturor posibilitatilor. Si asta pe bune, nu cum se lauda imperialistii de peste ocean. Cu o populatie ce consuma anual 46 milioane de tuburi de pasta de dinti (or in medie, 2 tuburi de persoana pe an), se gaseste pe locul 8 in clasamentul celor mai inghesuite natiuni europene, si 33 in acelasi top dar pentru intreaga planeta.

La periferie
Suprafata ei frumos dantelata si tesuta cu paraie zglobii de lapte, dealuri molcome si ademenitoare de grane aurii, strabatuta in lung si in lat de caini vagabonzi cu covrigi in coada, este suficient de mica pentru a nu-i atrage invidia tarilor imperialiste din Axa Raului, dar suficient de mare pentru a o atrage pe cea a vecinilor nostrii apropiati, si ele niste nestemate ale mai sus-mentionatei Cortine.
În centru
Capitala, stravechea urbe mitica a Budapestilor, este vizitata anual de hoarde de turisti si alte popoare migratoare.

Detalii generale[modifică]

România în Europa

Domnitor, stapan absolut, voce a Dumnezeului pe pamant si atoate-carmuitor cu drept-credinta si prea-cucernicie, este Maiestatea Sa Mamaligus Magnificus. Este seful de stat cu cea mai indelungata domnie, aceasta intinzandu-se necurmat peste 1,9 milenii, de cand a fost instalat pe tron (buda, in dialectul local), de misiunea diplomatica a Imperiului Roman la Inalta Poarta a Romaniei. Aceasta incredibila performanta a fost realizata cu ajutorul neprecupetit al oamenilor si femeilor de stiinta romani, care au pus la punct inca din anul 0 o revolutionara tehnica de clonare a prea-luminatului conducator. Aceasta tehnica este inca secreta, si alimenteaza inca invidia imperialista.

In ce priveste economia, aceasta exista. La fel si autostrada(ile). Despre turism nici nu mai vorbim. Principalul export al Romaniei este, surprinzator, produsul ei cel mai detestat si ignorat de populatie si autoritati, dar care, paradoxal, este considerat o delicatesa culinara de catre imperialisti: creierul romanesc.

Economia din România[modifică]

Rozătoare africană din Republica Iadului

Ea nu a fost încă dovedit prin experimente ştiinţifice de încredere, dar starea de spirit, obiceiurile şi ritualurile de consum ale românilor sunt toate contagioase. Multe vizită în turiştii au fost reperate în România şi după ce a părăsit această ţară, ele pot fi observate imita obiceiuri româneşti: injura ca şi şoferii de camioane într-o trafic Blocaj pe o zi fierbinte vara, împuţit ca un şofer de camion pe o zi fierbinte vara, de băut ca un şofer de camion în pauză pe o zi fierbinte vara, şi, în sfârşit burping ca un semn de conţinut de sine.

Industria în România[modifică]

Dacia[modifică]

Așa arăta Dacia în perioada Warcraft 2

Dacii sunt acum, în conformitate cu oricine în universul cunoscut, cel mai bun Autovehicule . Încă de pe Planeta Pământ: "Ei vor, în viitor, dezvoltarea unui nou auto concepţie , şi vor achiziţiona Mercedes şi se referă la General Motors, care sunt in Trouble foarte mare."

Regat antic creat de Burebista păros
A fost o condome mare şi foarte mare, răspândirea în măsura în care a Kirghid imperiului.

Din păcate, Ceusescu nu a respectat tratatul de neproliferare, el a creat arme de distrugere în masă, ţuică. Astfel, Democrat Imperiul Roman au fost nevoiţi să intervenim, invadarea Dacia câteva sute de ani mai târziu, în timpul domniei lui Decebal zgomotos. Dacii toate acestea, nu au reuşit să se apere cu ajutorul ţuică, deoarece în momentul în care roman armată a fost gata de luptă toţi dacii au băut ţuică la ultima picătură. D

Şi astfel, dacii au fost cucerite al Europeana teritoriului şi toţi oamenii din Uniunea Europeană sunt utilizate o monedă nouă şi bani - (LEU Greu). Invadatorii romane au fost blocate în Dacia pentru câteva sute de ani (toate au primit beat de la tuica de pufoaica vapoursof, unii au rămas pentru că le-a plăcut hippie beat atmosferă).

A doua semnificatie
Dacia nu este o car.It e super masina! Unii ar putea argumenta că aceasta are un motor, patru roţi, face zgomote amuzant de conducere şi se pot muta de fapt. Experţii toate acestea, a concluzionat că aceasta nu este o masina a timpului nostru. Este o masina de viitor! S-a dovedit că funcţionează de peste 30 de ani la fel (zgomot), modul în care a lucrat atunci când a fost new! Nu veţi găsi nicăieri o astfel de lungă durată masina din lume! Acesta a fost creat în timpul comunist regim în România, pentru a servi în armata of the Dark Sith Nicolae Ceauşescu.
Dacia f.jpg

Vezi de asemenea şi: Logan

Minerale de avere[modifică]

România are de fapt de aprovizionare cel mai mare din lume de toate mineralele cunoscute. Mai ales proeminente sunt diamante, petrol, şi la faţa locului doar pe Pamant au fost Americiu elementul natural este abundentă şi este adesea găsit deasupra solului. Cu toate acestea, românii ard toate mineralele pentru căldură, indiferent de cât de valoroasă. Diamante şi titan sunt adesea obiectul de arderilor în masă pentru a aduce căldură în casele românilor nenumărate. Minerale se completează până la export treilea cel mai mare din România, în urma menta frecare şi decapanţi.