Uzina de castraveti de la Bubuieci

De la Neciclopedia
Salt la: Navigare, căutare

Istoric[modifică]

Uzina de Castraveti de la Bubuieci a fost data in expluatare in anum 1964. Lenta rosie a fosttaiata personal de primarul comunei Bubuieci, tovarasul Vasile Bubulac. Foarfecele de la acest eveniment se pastreaza si acum in Centrul Mesterilor Populari si Croitori "Bumbulet",de pe linga Primaria comunei. Recent,foarfecele a fost retras din Centrul Mesterilor Populari pentru a fi donat domnului presedinte Vladimir Voronin.Chiar si astazi aceasta deosebita foarfeca se afla in ochiul lui stang strapungandui guma din cutia craniana.Defapt,foarfeca trebuia sa ii fie inminata in burta,iar ptr. a isi recupera greseala uzina de castraveti i-a donat rezerve de castraveti murati ptr o luna si un borcan inminat de insasi proprietarul uzinei in ceafa domnului presedinte.Cioburile i-au strapuns ceafa ,iar ca suvenir de ;a bubuieci domnul a primit un borcat cu ochiul lui stang shi jumatatea dreapta a creierului sau,aflat deja in stare de putrefactie in momentul in care a fost scos din cutia craniana,murati intr-o substanta de culoare galbena donata de fiul primarului din bubuieci.Domnul Voronin se afla in reanimatie,iar ca sa nu planga i s`a introdus un castravete murat in gura.Nu va (bucurati)speriati,totul este bine acum este intrun spital din Straseni,iar insasi doamna Niura producatoare de patlagele murate concurente cu fabrica de castraveti murati il are in ingrijire.

Productivitate[modifică]

Un castraveti folosit pentru divertisment de sex feminin audiență.

Uzina are o capacitate de aproximativ 7000 borcane de castraveti murati pe zi. In prezent, datorita crizei economice mondiale, care s-a facut resimtita si pe globul Moldovei, uzina si-a redus productia de castraveti murati cu aproximativ 100%. Ultimele 100 borcane de castraveti se vor vinde la licitatie.

Investitii[modifică]

Studiile recent au aratat ca regiunea Bubuieci este o zona propice pentru investitii. In special uzina este un obiect strategic din economia Moldoveneasca. In prezent uzina asigura aproximativ 97% din exportul de castraveti murati exportati. Celelalte 3% le revin exportatorilor ilegali de castraveti murati care nelegiuit si impotriva legii distrug genofondul national de castraveti si il exporta in tarile dusmane. Statul Moldav permanent solicita fonduri de la organele internationale pentru a contracara acest flagel ilicit de export al castravetilor. Cea mai reusita investitie ce ar putea fi facuta in Uzina de Castraveti de la Bubuieci, conform studiilor analitice complexe, este investirea intr-un proiect de demolare a ei. Guvernul inca accepta propuneri si siujestii referitor la acest proiect

Realizari[modifică]

Dupa un an si ceva de negocieri cu diferite organizatii internationale proiectul de demolare a uzinei de castraveti din Bubuieci a fost cistigat de Al-Qaeda. La intrebarea care a fost motivul ca a fost aleasa anume organizatia Al-Qaeda d-nul Vasile Bubulac ne-a relatat ca aceasta organizatie are o experienta internationala in domeniul demolarilor.Deasemenea el ne-a oferit niste detalii despre procesul de demolare:"Vom alege o zi cind toti angajatii uzinei vor fi la serviciu, iar un sinucigas de la Air Moldova va veni cu avionul drept in uzina.".La intrebarea de ce vrea ca toti angajatii sa moara el ne-a spus ca decit sa moara de foame dupa ce ramin fara serviciu mai bine sa moara mai repede in procesul demolarii.Deasemenea a mai mentionat ca va fi si el in uzina la momentul demolarii ca nu are bani cu ce sa-i plateasca pe Al-Qaeda.

v d e h
Republica Moldova

Flag map Moldova.png
Stema moldovei.jpg