Andreea Marin Bănică

De la Neciclopedia
Jump to navigation Jump to search
ACEST ARTICOL ESTE DIN ROMÂNIA

El vine din țara lui Dracula, vorbește română și nu trece aproape Nicolae Ceaușescu.

Andreea Marin, dansatoare naţionale din România

Andreea Marin este cel mai bun dansator din România după o intervenţie chirurgicală de bypass gastric ei. Ea a concurat pentru patria-mamă ei în mai multe rânduri la Festivalul International Concursul de dans din Carolina de Sud. Se zvoneşte că Sean Connery a fost cel care a invatat-o ​​mută Fermecatoare de dans, dar cei mai mulţi oameni consideră acest lucru să fie doar zvonuri. Nevertheles, s-ar putea spune ca este Sfântul Nadia Comaneci de dans, aşa cum au fost instruiţi de către ambele Cojocea Fatman, un român erou national.

Pentru marea majoritate a bărbaţi ei imagini reprezintă f. naşpa-off materiale, acest mod de a aduce onoare la populaţia de urşi locale, prin "a face laba".

A fost cunoscut de a fi în jurul valorii de înşurubarea cu fostul jucător de tenis (tarabostes din zilele noastre locale), Ion Tiriac, dar se zvoneste ca ar fi pregant cu copilul de Elvis în zilele noastre.

Deşi ea are un litigiu cu Mihaela Radulescu peste Banica JR, toată lumea ştie că este o biatch invocat şi ea a căsătorit de două ori pe Vadim.