Daniela Gyorfi

De la Neciclopedia
Salt la: Navigare, căutare
ACEST ARTICOL ESTE DIN ROMÂNIA

El vine din țara lui Dracula, vorbește română și nu trece aproape Nicolae Ceaușescu.

Ce se spune despre cineva care se imbraca asa?

Sex jumătate de rasa dependent, cu sanii mari, manele şi alte genuri necunoscut cântăreaţă care se solicită Daniel-coada-de-maimutza ([email protected]). Oamenii numesc doar Beorfy ei sau Shtörfy (provenind de la "boarfa" românească, respectiv "shtoarfa"). O sexsymbol mare şi vechi, care nu este niciodată mulţumit cu o dimensiune a sanilor ei (numai ei sfarcurile mari par să fie întotdeauna de aceeaşi dimensiune), Daniela nu a recunoscut statutul ei ca o curvă TV decent, dar ei disperat de război pentru a obţine publicitate prin prezentarea totul pe viu TV (chiar pasarica ei goale) ei a dat departe ca regina curvă de televiziune româneşti. Având toate aceste aşa-numitele san-augmentating operaţiuni, de asemenea, ridicat zvonuri că ea ar putea fi o el, dar pe langa viata ei sexuala agitat, nimic nu a fost dovedit.

Daniela a avut nud atât de multe aparitii publice in care nimeni nu era interesat de ultimul scandal ei atunci când ea a fost prins pe bandă suflare unele tipule şi a lua-o de la spate.

Ea are un concurs on-line pe site-ul său oficial, perdant fiind dreptul la o lună întreagă de sex sălbatic 24-7 animalică cu ea. Ce a Curvă.