FBI

De la Neciclopedia
Salt la: Navigare, căutare

FBI.Federal Burebista investigation, o organizatie secreta (nici pana astazi nu se stie care e numele ei), foarte veche, se presupune ca a existat inaintea formarii omenirii, contine numele lui Burebista insa fiindca acesta a descoperit primul aceasta organizatie secreta, care odata desoperita, nu mai este secreta. Membri ai acestei organizatii pot deveni oricare "loxi" cu abilitati speciale ca: mincarea semintelor cu mina(numai), lupta cu o varga/bucata de lemn-demonstrind aceasta abilitate a intrat Burebista in cercul lor. Sediul lor principal este indefinit, cine incearca sa-l gaseasca, ia masuri Chuck Norris cu el. De asemenea, se atesta un numar mare de tigani in interiorul acestei organizatii( din cauza legaturii lor cu extraterestrii-pentru asta se alfa multi tigani si la NASA(datorita utilajului secret din veceu.

Ocupatia[modifică]

FBI se ocupa cu multe, printre care si maturatul pe strazi sub acoperire, da, da, toti oamnenii se trezesc dimineata si vad strazile maturate, ei cred ca e o minune, sau un lucru natural ce se intimpla de la sine, aceasta insa este lucrul lor, ei sint desigur ajutati de extraterestri si tigani, de aceea una din regulile principale ale misiunii lor secrete este sa nu fie vazuti, daca vedeti intimplator un agent maturind (imbracind o haina in culoare aprinsa, acela nu e agent FBI, ce ei is seriosi si nu imbraca asa ceva, acesti indivizi sint chiar extraterestri in persoana, ei iubesc culorile aprinse, mai ales verdele(aprins) uneori se imbraca si in alb deschis.

Fiinte ce fac parte din organizatie[modifică]

  • Agenti, origine-unknown ;
  • Tigani;
  • extraterestri;
  • Unele fiinte indefinite inka, se presupune ca sopirle, dar asupra investigatiilor se mai lucreaza;
  • Chuck Norris-doar colaboreaza cind are dispozitie;

Pericole[modifică]

Nu trebuie sa atrageti atentia FBI-ului prin actiuni de orice gen, caci ei coopereaza cu tiganii si extraterestrii, ceea ce inseamna ca va va sti si va va vina tot universul(The universe). Agentii FBI sint foarte seriosi, ca si Chuck, de aceea nu incercati sa glumiti cu ei.

Agentii FBI sint foarte seriosi, competenti si loiali

Crepes.jpg

--Ce-mi place pe luna 5 august 2009 12:26 (UTC)