Kreta

De la Neciclopedia
Jump to navigation Jump to search

Cele naturale nu sunt ruşinoase!

~ Green Peace despre regina Paceface

Kri-Kri ne-au pus pe urechi!

~ Rabinovici

Kreta ( latină Crḗtē, greacă Κρή-Kri) este cel mai vechi stat din Euroafrica.

Situaţia Gheo-Politikă[modifică]

Gheo[modifică]

Drapelul Kretei imediat după prăbuşirea Atlantidei

Situaţia era simplă:

  • În timpurile cele mai vechi Kreta se situa la o aruncătură de băţ de Atlantida.

Conform cercetărilor făcute de Platon Atlantida a fost primul model URSS în lume cu utopie comunistă cauză din care nu a mai rezistat şi s-a prăbuşit în Ocean.

  • În timpurile cele mai noi Kreta se află în centrul Mediteranei fiind chiar capitala culturală din regiune.

Kreta este un ţinut bogat în banane, coarne şi leproşi. Pentru aceştia din urmă a fost fondată chiar o Republică Autonomă Leprosia în nordul statului. După prăbuşirea Atlantidei plajele nudiste kretane s-au inmulţit ca ciupercile după ploaie din luna nui Marte de Paula Seling care va participa la Eurovizionul din Jakarta unde a cedat din greşală locul întîi somalezei Tilefesta Agropiй cu piesa "Papilonia Teh-Meh-Neh".

Politikă[modifică]

Situaţia era încă şi mai simplă:

Kreta s-a dezvoltat direct din sat în stat şi a devenit republică parlamentară încă din fragedă antichitate.
« Parlamentul sînt Eu ! »
Minus I-us

Astfel, regele kretan Minus Primus Grecus Balcanicus a înfiinţat Parlamentul. Dreptul la vot îl aveau toţi cetăţenii chiar şi boii. Boii erau clasa privilegiată în stat fiind preferaţii reginei Paceface. Manualele de istorie de clasa VI menţionează că regina i-a născut regelui un bou care se va angaja mai tîrziu în calitate de ghid în Labirint. În studiul său de istorie V.V.Troţkiй susţine că Bou era Ţap(ăn) pe cînd Haşîş Al-Bdurah susţine acelaşi lucru dar invers. Zvonurile şi miturile de la curtea regală fac aluzii la perversiunile şi anomaliile Pacefacei, noi, însă, sîntem ferm convinşi că toate vorbele astea îs lapşa, că regina era membru activ al organizaţiei Green Peace!

Notta Bene: Cu toate acestea faptul că stema de stat era reprezentată de două coarne sculate în picioare lasă multe semne de întrebare asupra educaţiei neruşinoase a reginei Paceface.

Trăsături Caracteristice la modul General şi Sergent[modifică]

Rubrică informativă pe scurt pentru utilizatorii sictiriţi cărora li-i în padlă lene să citească articolul în întregime:

  • Kreta este Regat Parlamentar cu elemente extremiste (meditează stema de stat kretană!)
  • Capitala kretană pînă în prezent este Gherkules.
  • Stema de Stat e reprezintată de două coarne perpendiculare în sus.
  • Civilizaţia kretană Kri-Kri a pus coarne la toată Europa.
  • Green Peace a fost fondată de regina Paceface.

Kreta Preistorică Neadertală[modifică]

În Vechiul Testament civilizaţia Kri-Kri a jucat un rol
important luptînd împotriva evreilor.În acest scop a dat naştere unui popor palestinian şi a două detaşamente de carabineri "HESBOLA" şi "KAMAZ".
În Noul Testament nu a mai jucat nimic.
Regatul Parlamentar Kreta a influenţat radical istoria mondială. În anul 2000 î.d.H. doctorul în ştiinţe Slioman Rabinovici va fi nevoit să recunoască progresul Kri-Kri.
« Kreta a înfiinţat Europa, a dat civilizaţie Greşiei, a dat armament greu Palestinei şi doi boi care nu ştiau să inoate lui Noe ! »
Slioman Rabinovici

Apogeul civilizaţiei Kri-Kri[modifică]

Harta Kretei cu GPS pentru turişti moldoveni

Civilizaţia Kri-Kri este cea mai timpurie civilizaţie euroafricană neneadertală de cel mai înalt nivel de dezvoltare circa 1453 m pe vertical.

Primele descoperiri au fost făcute de Homer. Homer a descoperit 90 de oraşe de tip Kri-Kri, le-a enumerat în "Iliada" şi le-a acoperit înapoi.

În sec. XXVII î.d.H. civilizaţia Kri-Kri a descoperit Sapa de Lemn. Această descoperire a fost aplicată imediat în practică şi folosită cu mult succes de generaţiile posterioare, deja la o perioadă scurtă de timp Europa şi Africa au fost aduse la sapă de lemn. Noua descoperire a provocat interesul altor popoare. Astfel, Uniunea Europeană sub conducerea lui Te-Zeu încearcă să pună laba pe comoara lui Minus Primus. În faţa pericolului neciopliţilor măreaţa civilizaţie Kri-Kri va practica ritualul tabuistic al îgropării Sapei de Lemn şi se va sinucide în masă.

Kri-Kri a lăsat moştenire numele său la cîteva capre sălbatice care nu au migrat peste hotarele Kretei şi la o fabrică de brînză din Romînia.

Sapa de Lemn va fi redescoperită pentru prima oară la mijlocul secolului XVII de americani în timpul războiului civil cînd au descoperit America, iar pentru a doua oară de către moldoveni în anul 1991 cînd au descoperit Romînia.

Datorită civilizaţiei Kri-Kri a fost înfiinţat pentru prima dată turismul. Primul turist în istoria omenirii şi lumii animale este considerat turistul albanez - Te-Zeu. Te-Zeu a mers pe Kreta, a vizitat Labirintu, a înterţinut relaţii amoroase cu Minotavru şi a muncit la negru contra plată 27 dolari pe zi, [1]

  1. uneori şi pe noapte la preţ dublu.

Ştiaţi că?[modifică]

Ştiaţi că pe Kreta a fost inventat:

  • creştinismul?
  • cretinismul?
  • creta de scris?
  • creta de şters?