Nadia Comăneci

De la Neciclopedia
Salt la: Navigare, căutare
ACEST ARTICOL ESTE DIN ROMÂNIA

El vine din țara lui Dracula, vorbește română și nu trece aproape Nicolae Ceaușescu.

Saint Nadia

Sfântul Nadia este sfântul patron al Gimnastică. Uneori mentionat ca Nadia "cu mâneci". Ea este o femeie matură acum şi ea din ce in ce mai mari şi mai mari în fiecare an. Data ei de naştere exactă este necunoscută, dar ea are reputatia de a fi fost născut pe 10 octombrie 1010. Onesti, a fost orasul ei natal. Ea este singura persoană în viaţă vreodată să fie înfrumuseţat. Nadia a fost canonizat în 1976, anul în care Sanctitatea ei imensa a fost pentru prima asistat de către întreaga lume.

În noaptea de noiembrie 1989, a avut o viziune că prăbuşirea comunismului va veni în curând. Ea a fugit din România, în căutarea pentru o ţară comunistă, în condiţii de siguranţă, una care va avea un număr redus de partide, cu un poliţia secretă secret inregistrari sau răpirea de persoane, în cazul în care substanţe chimice vor face în continuare o bază pentru hamburger ei de zi cu zi. Din fericire, ea a primit un cetatenia americana. Timp ce vizita Montreal, Canada poti sa te duci si sa se roage la imagine sfinţenia ei "şi admira semnătura ei pe motiv sacru al stadionului (care acum costa 10$ o vizită).

Ea este în prezent căsătorit cu un bărbat (care este păzit de zece gorile, în orice moment), care are ace în loc de ochi, ca el nu poate vedea că o mare parte din ei sfânt Saint-cum ar fi figura în fiecare zi. În fiecare zi, pelerinii se adună în jurul conacului ei un milion de dolari în speranţa de a prinde o bucatica de concurent Fecioarei Maria. Desigur, totul are un pret - daca vizita casa ei, nu uita să-şi petreacă cel puţin 100 $ de dolari în magazin de cadouri ei. Intreaga familie va fi în siguranţă de la de toate dăunează (inclusiv pică aproapelui tău) până la următoarea vizită (vă rugăm să aduceţi aur, nu bani).